Sunday, May 11, 2014

. Նոր վերադասավորումները նոր հեռանկարներ են բացում

Խորհրդարանում ՀՀկ խմբակցության անդամ, ԱԺ պատգամավոր Ռուզաննա Մուրադյանի հետ զրուցում ենք ներքաղաքական իրավիճակի, վաղը Ազգային ժողովի արտահերթ նիստում ներկյացվելիք ՀՀ նոր կառավարության ծրագրի, կրթական հիմնախնդիրների ու ծրագրերի մասին:
DSC08797DSC08795- Տիկին Մուրադյան, նշանակվեց ՀՀ նոր վարչապետ, վերափոխվեց կառավարության կազմը, ինչպե՞ս եք գնահատում ներքաղաքական իրավիճակը Հայաստանում:
- Հայաստանի ներքաղաքական իրավիճակը զարգացման հերթական փուլում է, իսկ վերադասավորումները խոսում են այն մասին, որ ոչինչ կանգնած ու կարծրացած չէ մեզանում, ամեն բան զարգանում է՝ ժամանակին, ծրագրերին, հրամայականին համապատասխան: Նոր վերադասավորումները նոր հեռանկարներ են բացում, ինչու ոչ՝ մարդկանց մոտ նոր հույսեր, և ՀՀ նոր կառավարությունը, որ ղեկավարում է Հովիկ Աբրահամյանը շատ խոստումնալից է և պետք է իր նոր ծրագրով ու մոտեցումներով կարողանա շատ ու շատ խնդիրներին գործնական պատասխան տալ: Այդպես էլ արվում է, անցած կարճ ժամանակահատվածում նկատեցինք, թե ինչպիսի վճռական քայլեր արվեցին նրա կողմից՝ ուղիղ այցելություններ համայնքներ, հանդիպումներ քաղաքացիների հետ, կոնկրետ խնդրի ուղղությամբ քայլեր, օրինակ, Բյուրեղավանի գիշերօթիկ դպրոցի հետ կապված, հանդիպումները Դեմ.եմ շարժման ներկայացուցիչների, տնազրկված բնակիչների հետ: Հովիկ Աբրահամյանի անցած ուղին հենց եղել է պրակտիկ գործունեության տեսքով, կարծում եմ, նրա ամենաուժեղ կողմերից մեկն է և պիտի մեծ հաջողություններ բերի բոլորիս, իսկ առաջիկայում պետք է տեսնենք նոր կառավարության նոր աշխատաձևը, նոր ծրագրերի արդյունքը:
- ՀՀ կառավարության ծրագիրն առաջիկա երկուշաբթի կներկայացվի խորհրդարանի քննարկմանն ու հավանությանը: Դուք, որ մասնավորապես առավել սերտ կապված եք կրթության ոլորտի հետ, որտեղ գերատեսչության ղեկավարը չի փոխվել, այնուամենայնիվ՝ նոր կառավարությունից ի՞նչ ակնկալիքներ ունեք հատկապես այդ ոլորտի համար:
- Նոր մոտեցումներն ակներև են նաև կրթության ոլորտի հետ կապված և կարծում եմ, որ Հովիկ Աբրահամյանն այն քաղաքական գործիչն է, ով երբեք իր կապը մանկավարժների հետ չի խզել, միշտ կարևորել է մանկավարժին և միշտ յուրահատուկ վերաբերմունք է դրսևորել նրանց հանդեպ: Մանկավարժների հոգսերը, մանկավարժության խնդիրները, կրթության համակարգն ընդհանրապես՝ ինչպես մեր պետության համար գերակա ուղղություն են, այնպես էլ՝ այդ գիծն էլ ավելի պետք է զարգացվի բոլորիս կողմից: Մենք ունենք <Դպրոց կենտրոնների միություն>, որն այսօր շատ պրակտիկ կառույց ու պլատֆորմ է մանկավարժների մանկավարժների համագործակցության, խնդիրների անդրադարձման, վերհանման համար: Կարծում եմ՝ համատեղ նաև նոր վարչապետի, կառավարության, կրթության նախարարության հետ մենք էլ ավելի գործնական բնույթ ենք տալու կրթական համակարգում առկա խնդիրներին:
Կրթության ոլորտի ռեֆորմները սկսվել են 1998 թվականից, ավելի կառուցվածքային բնույթ ունեին և վերաբերում էին ուսումնական հաստատությունների կառավարմանը, ֆինանսավորմանը: նախկինում դասարան կոմպլեկտ ֆինանսավորում էր, հետո անցանք աշակերտ թվով ֆինանսավորման, կենտրոնացվածից անցանք ապակենտրոնացված կառավարման համակարգի, փոխվեց նաև ուսումնական համակարգի կազմակերպաիրավական ձևը, ՊՈԱԿ-ներն այլևս կառավարվում են խորհուրդներով, որ բարձրագույն կոլեգյալ մարմին է, որն ընտրում է տնօրենին և որն ինքն իր մեջ տարբեր կառույցների համագործակցություն է՝ մանկավարժներ, համայնքի ներկայացուցիչներ, ծնողներ: Հետո դասագրքերի ստեղծումն էր, վերապատրաստումները՝ և մանկավարժների, և դպրոցների ղեկավարության, հետո ավագ դպրոցների կազմավորումն է, միջին մասնագիտական ուսհաստատությունների և այլն: Կարծում եմ՝ բոլոր ծրագրերը կմնան ուշադրության կենտրոնում, որովհետև թերևս բոլորը անցել են ճանապարհ, կունենան շարունականություն, բայց ներկայացվելիք ՀՀ կառավարության նոր ծրագրում պետք է, որ ավելանա, իմ կարծիքով արդեն, որ դպրոցների ֆինասավորման հետ կապված, որպեսզի փոփոխություն լինի, առաջարկ ներկայացնենք, որպեսզի դպրոցների տնօրենների վերապատրաստումները վերականգնվեն, որովհետև նրանց վերապատրաստումն այսօր իրականացվում է միայն հավաստագիր ստանալուց առաջ, որից հետո նրանց վերապատրաստման գործընթացը կարծես բաց է մնացել: Դրանք կարծում եմ՝ պետք է լինեն տևական, շարունակական:
- Դուք մինչ պատգամավոր դառնալը Երևանի թիվ 43 դպրոցի տնօրենն էիք, մինչ խորհրդարան գալն ու պատգամավորական գործունեությամբ այսօր օրենսդիր մարմնում գտնվելը՝ պատկերացումների և իրականության համադրության մեջ շատ տարբերություններ ունեն:
- Նախկինում, երբ ինքդ ծրագրի կատարող էիր՝ ընդունված օրենքների, իրավաբանական նորմերի, ապա հիմա հնարավորություն ունեմ ինքս նաև ստեղծելու, իսկ անցած ճանապարհս թույլ է տալիս ասել, որ համակարգի բացերն իմ առջև ոչ վաղ անցյալում ունենալով դրանց լուծումն արդեն օրենսդիրում եմ հնարավորություն ստացել ներկայացնելու և լուծումներ առաջադրելու: նար նախագիծ ենք պատրաստում կրթության որակ հասկացողության հետ կապված, որը սահմանված չէ որևէ օրենքով և հուս ունեմ, որ կրթության մասին մայր օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելով կսահմանենք այն, որովհետև այսօր բոլոր փաստաթղթերում հղում է արվում կրթության որակին, մինչդեռ այն նախասահմանված չէ:
- Եթե կարելի է, որպես մանկավարժ ձեր բնորոշումը տայիք խորհրդարանական դահլիճի, խորհրդարանում քաղաքական ուժերի միջև առկա իրավիճակի մասին:
- Ընդհանրապես՝ և խորհրդանաը, և դպրոցը հասարակական ինստիտուտներ են, րտեղ կան տարբերություններ, ուղղակի խորհրդարանում որքան էլ որ խմբակցությունները քաղաքական գծի կրողներն են, ամեն դեպքում յուրաքանչյուր պատգամավորի աշխատանքն ընդհանուր չէ, անհատական է: յուրաքանչյուր պատգամավոր անհատական է կերտում իր ճանապարհը, ինքն է որոշում, պլանավորում աշխատանքները, հանդիպումները, խնդիրների վերհանումը, մամլո ասուլիսներին մասնակցությունը, հոդվածներով հանդես գալը, մինչդեռ դպրոցներում առավել ընդհանուր ծչագիր կա, պահանջ, որին բոլորը ենթարկվում են: Այդ առումով, ես դպրոցից եկա իմ ակտիվությամբ, իսկ ոխրհրդարանում էլ ոչ թե իմ առջև խնդիր դրեցի, որ այստեղ էլ պիտի առավելագույնս ակտիվ լինեմ, այլ բանակնորեն է ամեն ինչ, ու թերևս դա է պատճառը, որ պառլամենտ մոնիտորինգի արդյունքներով, մամուլն է անդրադարձել, որտեղից էլ իմացել եմ, ամենաակտիվ պատգամավորների տասնյակում եմ:
- Առաջիկա շաբաթում ԱԺ արտահերթ նիստում, որտեղ պետք է ներկայացվի ՀՀ կառավարության նոր ծրագիրը, դրա անցկացման համար ՀՀԿ խմբակցությունում մոբիլիզացիա անցկացվո՛ւմ է, հաշվի առնելով այն հանգամանքը, որ ԱԺ-ում ներկայացված 4 գումարած 1 քաղաքական ընդդիմադիր և այլընտրանքային ուժերը թերևս դեմ հանդես կգան կամ չեն մասնակցի քվեարկությանը:
- Խորհրդարանը հենց այն քաղաքական հարթակն է, որտեղ պետք է լինեն կարծիքների բախումներ, պատգամավորները թերևս պետք է անձնական և միջկուսակցական հարաբերություններից վեր կանգնեն և իրականացնեն գաղափարային բախումներ: ես հուսով եմ, որ ծրագրի քննարկումն առողջ մթնոլորտում կանցնի և օգտակար քննարկում կլինի, իսկ ընդդիմության առաջարկությունները պիտի նպաստեն, որ ՀՀ կառավարութւյան նոր ծրագիրն ավելի լավը դառնա: Պետք չէ տարանջատել, թե կառավարության ծրագրին խորհրդարանական մեծամասնությունը պետք է միայն հավանություն տա, ոչ, դա ծրագիր է ամբողջ պետության համար և պատասխանատու ենք բոլորս, իհարկե՝ առաջին հերթին ՀՀ կառավարությունը, որն այդպիսին էլ կա, ՀՀ վարչապետն իր դիրքորոշումներով ու ծրագրերով շատ սկզբունքային է: Պետք է հասկանանք, որ քննարկվող հարցերը պետք է զոըտ գաղափարական հենքի վրա լինեն:
- Տիկին Մուրադյան, Դուք համամասնական ընտրակարգով ընտրված ԱԺ պատգամավոր եք, որը կոնկրետ ընտրատարածք չի ենթադրում, սակայն ըստ ոլորտների կամ հանարապետությունում տարածքների ներբաժանման յուրաքանչյուր պատգամավոր որոշակի գործունեություն է իրականացնում որոշակի ոլորտում: դուք հատկապես ո՞ր հատվածի համար եք որոշակիորեն պատասխանատվություն կրում ՀՀԿ կուսակցության մեջ:
- Ես նաև ՀՀԿ կանանց խորհրդի անդամ եմ, կուսակցական, Գաղափարաքարոզչական հանձնախումբն եմ ղեկավարում և բացի այն, որ իմ ոլորտները թերևս կլինեին կրթության համակարգի ներկայացուցիչները, բացի այդ սակայն կանանց խորհրդով հանրապետությունում իրականացնում ենք տարաբնույթ ծրագրեր տարբեր ոլորտներում: Ասել է, թե իմ կապը նաև կանանց ակտիվի հետ է մարզերում ու համայնքներում, իսկ գաղափարաքարոզչականում յուրաքանչյուրս մեր ենթածրագրով ապահովում ենք ամբողջությունն ու կուսակցության գաղափարախոսության տարածմանը:  սեմինարներ ենք կազմակերպում, դասընթացներ, ազգային արժեքների ու հիմնարար երևույթների շուրջ քննարկումներ:
Նյութի աղբյուրը՝ 
http://mitk.am/2014/05/11/%D5%BC%D5%B8%D6%82%D5%A6%D5%A1%D5%B6%D5%B6%D5%A1-%D5%B4%D5%B8%D6%82%D6%80%D5%A1%D5%A4%D5%B5%D5%A1%D5%B6-%D5%B6%D5%B8%D6%80-%D5%BE%D5%A5%D6%80%D5%A1%D5%A4%D5%A1%D5%BD%D5%A1%D5%BE%D5%B8%D6%80%D5%B8/

No comments:

Post a Comment