Monday, November 28, 2016

«Իմ վարքագծում 7 խորհուրդներն արդեն իսկ դրված են»


ԱԺ «Հանրապետական» խմբակցության պատգամավոր Ռուզան Մուրադյանից այսօր Tert.am-ը հետաքրքրվեց, թե ՀՀԿ համագումարում հնչած` Նախագահ Սերժ Սարգսյանի 7 խորհուրդներն ինչ անդրադարձ են ունենալու նրա գործունեության վրա: 



«Սերժ Սարգսյանի 7 խորհուրդներն էլ շատ մտածելու ու մտահոգվելու տեղիք են տալիս մեզանից յուրաքանչյուրին, որովհետև շատ կարևոր մի գործելաոճ ենք որդեգրում, որ այն, ինչ մենք պարտադրում ենք օրենքով, և դա պետք է կիրառվի բոլորի համար, շատ լավ կլինի, որ առաջին հերթին կիրառենք մենք ինքներս»,- ի պատասխան ասաց ՀՀԿ-ական պատգամավորը:

Հստակեցմանը, թե կոնկրետ իր վարքագծում ի՞նչ է փոխվելու Նախագահի 7 խորհուրդներից հետո, տիկին Մուրադյանն ասաց. «Իմ վարքագծում 7 խորհուրդներն արդեն իսկ դրված են եղել. ես իմ աշխատանքին վերաբերվում եմ շատ պատասխանատու, և ես առաջին հերթին գտնում եմ, որ ինքս պիտի բավարարված լինեմ իմ աշխատանքից, որ կարողանամ բավարարել այն բոլոր սպասումները, որ կապված են եղել իմ անձի հետ՝ ինձ ներկայացնելով համամասնական ցուցակում»:  

Մանրամասները՝ տեսանյութում. https://www.youtube.com/watch?v=YHNHijqJMzg


http://www.tert.am/am/news/2016/11/28/ruzanmuradyan/2206420

No comments:

Post a Comment